Καλημέρα, παιδιά! Όπως αντιληφθήκατε, το κεντρικό θέμα του κειμένου με το οποίο ασχοληθήκαμε τη Δευτέρα, ήταν η ελιά. Στα παλιά τα χρόνια, την ελιά την έλεγαν "ελαία" και το λάδι "έλαιον". Έχοντας, λοιπόν, στο μυαλό αυτές τις δύο αρχαίες λέξεις, προχωρήστε στις πιο κάτω δραστηριότητες:
1. Να κάνετε την αντιστοίχιση, στην Άσκ. 5, σελ. 34, στο Βιβλίο Ελληνικών.
2. Στο τετράδιό σας φτιάξτε την οικογένεια της λέξης "ελιά". Μπορείτε να ψάξετε σε ένα λεξικό ή στο διαδίκτυο. Σχηματίστε, λοιπόν, στο τετράδιό σας το πιο κάτω σπιτάκι και γράψτε μέσα τις λέξεις που βρήκατε. Μην ξεχάσετε την ημερομηνία στο περιθώριο, καθώς και τον τίτλο: Οικογένεια της λέξης "ελιά".
3. Ορθογραφία:
ελαιοτριβείο, ελαιογραφία, ελαιοχρωματιστής, ελαιόλαδο,
ελαιοκαλλιεργητής, ελαιόδεντρο, ελαιοπιεστήριο
- Την αντιγράφω πολύ προσεκτικά, με ωραία γράμματα, 3 φορές στο τετράδιο: "Μαθαίνω την ορθογραφία μου".
- Τετράδιο "Γραφής": Γράφω την ορθογραφία μου μία φορά, με τα πιο ωραία μου γράμματα.
- Ζητώ από κάποιον μεγαλύτερο να μου την υπαγορεύσει. Τη γράφω στο τετράδιο της "Ορθογραφίας".
- Τη στέλνω στη δασκάλα μου για να τη διορθώσει. Αν η δασκάλα μου εντοπίσει λάθη, αντιγράφω σωστά 3 φορές κάθε λάθος στο τετράδιό μου.
4. Στη συνέχεια παρακολουθήστε πολύ προσεχτικά και όσες φορές θέλετε το ακόλουθο βίντεο, το οποίο μας μιλάει για το πότε έχουμε ασύνδετο σχήμα:
5. Για να εξασκηθείτε περισσότερο στο ασύνδετο σχήμα, κάντε:
-Τη συνέχεια της Άσκ. 3, σελ. 32-33, στο Βιβλίο Ελληνικών.
-Την Άσκ. 3, σελ. 75, στο Τετράδιο Εργασιών.
Μη σταματάτε την προσπάθεια! Συνεχίστε τη δουλειά!
Περιμένουμε τις εργασίες σας για διόρθωμα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου