Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

Καλημέρα παιδιά!Με βάση όσα είπαμε χτες για την αξία θέσης ψηφίου και την ανάλυση των αριθμών εργαστείτε σήμερα στα πιο κάτω:
Άσκηση 5 και 6 σελ. 56, Άσκηση 7 και 8 σελ. 57

Πριν προχωρήσετε στο βιβλίο σας εξασκηθείτε πρώτα πολύ καλά στα πιο κάτω παιχνίδια! θα σας βοηθήσουν να επιλυσετε τις ασκήσεις! 




http://www.321know.com/plc31ax2.htm#section2

http://www.aaamath.com/g31d_px1.html#section2


https://mathsframe.co.uk/en/resources/resource/266

Καλό και προσεκτικό διάβασμα παιδιά! 

ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Καλημέρα παιδιά! Φτάσαμε στο τέλος της βδομάδας και στο τέλος της Ενότητας 16, του Βιβλίου Ελληνικών μας! 

Στόχοι του σημερινού μας μαθήματος είναι να:
  • Θυμηθούμε τα μέρη του λόγου, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις μετοχές, στα ρήματα, στα επίθετα και στα ουσιαστικά.
  • Εξασκηθούμε στην ορθογραφία.
1. Αφού παρακολουθήσετε προσεχτικά το πιο κάτω βίντεο που μας μιλά για τα μέρη του λόγου και πατήσετε στον σύνδεσμο για να διαβάσετε συγκεκριμένα για τα ρήματα, τα επίθετα και τα ουσιαστικά, να λύσετε την Άσκηση στη σελ. 90, του Βιβλίου Ελληνικών:




Παίξτε, επίσης, ένα ενδιαφέρον παιχνίδι, πατώντας στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://inschool.gr/G4/LANG/OUSIASTIKO-EPITHETO-RIMA-PRAC-G4-LANG-MYmillion-1309140653-tzortzisk/index.html

2. Να λύσετε την Άσκ. 5, σελ. 71, στο Τετράδιο Εργασιών. Η άσκηση αυτή αφορά την ορθογραφία του λεξιλογίου της Ενότητας 16. Όσοι από εσάς έχετε χρόνο, παρακολουθήστε τα πιο κάτω βίντεο που αφορούν κανόνες ορθογραφίας:



3. Τέλος, παίξτε διάφορα παιχνίδια ορθογραφίας που αφορούν κείμενα του Βιβλίου Ελληνικών μας που έχουμε διδαχθεί. Πατήστε στον πιο κάτω σύνδεσμο για να οδηγηθείτε στη σελίδα inschool.gr. Εκεί, εντοπίστε τα παιχνίδια που μας αφορούν και που φαίνονται στην πιο κάτω εικόνα:

Σύνδεσμος: http://inschool.gr/4lang.html


ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ, ΠΑΙΔΙΑ! ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ


Καλημέρα παιδιά! Σήμερα θα ασχοληθούμε με την Ενότητα 12 του 5ου Μέρους των μαθηματικών μας. Στόχος της Ενότητας είναι να μπορούμε να διαβάζουμε, να αναλύουμε και να κάνουμε πράξεις με  τους αριθμούς μέχρι τις εκατοντάδες χιλιάδες. Στο πρώτο μας μάθημα θα μελετήσουμε την αξία θέσης ψηφίου και την ανάλυση των αριθμώνΣτο πιο κάτω βίντεο γίνεται επεξήγηση:
  1.  του τρόπου που διαβάζουμε τους αριθμούς, 
  1. ποια αξία έχουν τα ψηφία ανάλογα με τη θέση τους και 
  1. πώς αναλύουμε τους αριθμούς.
 Δώστε μεγαλύτερη προσοχή στην οικογένεια των χιλιάδων και των μονάδων και όχι των εκατομμυρίων που θα σας απασχολήσουν στην επόμενη τάξη. Αφού το παρακολουθήσετε όσες φορές χρειαστεί για να το κατανοήσετε, διαβάστε και τη σελίδα 53 του βιβλίου σας. Στη συνέχεια λύστε την άσκηση 1 στη σελίδα 54 και τις ασκήσεις 3 και 4 στη σελίδα 55. 





Για καλύτερη εμπέδωση και εξάσκηση παρακολουθήστε και το πιο κάτω βίντεο. 

ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΡΙΞΕΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΨΗΦΙΟ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΑΜΕ ΣΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. 


ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Καλημέρα παιδιά της Ομάδας Α'! Στόχοι του σημερινού μαθήματος στα Ελληνικά μας είναι να:
  • Χρησιμοποιούμε τα Παραθετικά των Επιθέτων.
  • Μάθουμε ποια επίθετα δεν έχουν συγκριτικό και υπερθετικό βαθμό.
  • Γνωρίσουμε τα κύρια και τα εθνικά ονόματα, καθώς και τα επίθετα που παράγονται από αυτά.

1. Αφού παρακολουθήσετε το πιο κάτω βίντεο που εξηγεί τα παραθετικά των Επιθέτων και διαβάσετε τις σελ. 81-82 του Βιβλίου Ελληνικών, κάντε τις ακόλουθες ασκήσεις και στείλτέ μας τις για διόρθωση:


 
  • Την Άσκ. 3, σελ. 81-82, του Βιβλίου Ελληνικών.
  • Την Άσκ. 4, σελ.71, του Τετραδίου Εργασιών.

2. Διαβάστε στη σελ. 86, του Βιβλίου Ελληνικών τις πληροφορίες που αναφέρει η Ραλλού, σχετικά με τα επίθετα που δεν έχουν συγκριτικό και υπερθετικό βαθμό. Στη συνέχεια, κάντε τις ακόλουθες ασκήσεις και στείλτέ μας τις για διόρθωση:
  • Την Άσκ. 6, σελ. 86, του Βιβλίου Ελληνικών.
  • Την Άσκ. 2, σελ.70, του Τετραδίου Εργασιών.

3. Τέλος, παρακολουθήστε το βίντεο που ακολουθεί και το οποίο εξηγεί ποια ονόματα λέγονται κύρια και ποια εθνικά, τονίζοντας ότι το πρώτο γράμμα αυτών των ονομάτων γράφεται με κεφαλαίο. Επίσης, δίνει έμφαση στα επίθετα που παράγονται από τα εθνικά ονόματα και ειδικά στο γεγονός ότι αυτά γράφονται με μικρό το πρώτο τους γράμμα κι όχι με κεφαλαίο. 
Π.χ. Κύπρος: εθνικό όνομα (γράφεται με κεφαλαίο)
        Κύπριος/α: εθνικό όνομα (γράφεται με κεφαλαίο)
        κυπριακός/ή/ό: επίθετο (γράφεται με μικρό)

        Ελλάδα: εθνικό όνομα (γράφεται με κεφαλαίο)
        Έλληνας/ίδα: εθνικό όνομα (γράφεται με κεφαλαίο)
        ελληνικός/ή/ό: επίθετο (γράφεται με μικρό)



                                        ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΠΑΙΔΙΑ!

Τρίτη 16 Ιουνίου 2020

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ



Καλημέρα παιδιά!
Σήμερα θα εργαστούμε στην αφαίρεση των δεκαδικών αριθμών.Πατήστε τον σύνδεσμο που ακολουθεί και παρακολουθήστε το μάθημα. Εργαστείτε στις σελίδες που αναφέρονται στο μάθημα. 

Παρακολουθήστε προσεκτικά!



 Επειδή, είμαστε σίγουρες ότι για σας οι πράξεις δεκαδικών αριθμών είναι πια παιχνιδάκι και το σημερινό μάθημα είναι πολύ σύντομο, κάντε και μια επανάληψη στους πίνακες πολλαπλασιασμού. 
Στη συνέχεια παρακολουθήστε το πιο κάτω βίντεο για τον κάθετο πολλαπλασιασμό διψήφιων αριθμών. Αφού κατανοήσετε πολύ καλά πώς γίνεται ο κάθετος πολλαπλασιασμός με διψήφιο εργαστείτε στις σελίδες 29 και 30 του μέρους 5 των Μαθηματικών σας. 


ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Καλημέρα παιδιά της Ομάδας Α'! Σήμερα στο μάθημα των Ελληνικών μας, θα συνεχίσουμε το μάθημα της Ενότητας 16 που κάναμε χθες, με τίτλο "Ταξιδιωτικές εντυπώσεις". 

Στόχοι του μαθήματός μας είναι να μάθουμε να:
  • Κλίνουμε το επίθετο "πολύς", "πολλή", "πολύ".
  • Ξεχωρίζουμε το επίρρημα "πολύ". 

1. Αφού παρακολουθήσετε τα πιο κάτω βίντεο και διαβάσετε τις σελ. 67-68 του Τετραδίου Εργασιών, κάντε τις ακόλουθες ασκήσεις και στείλτέ μας τις για διόρθωση:



  • Τις Ασκ. 2 και 3, σελ. 67-68, του Τετραδίου Εργασιών.
  • Την Άσκ. 3, σελ. 70, του Τετραδίου Εργασιών.

ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΠΑΙΔΙΑ!

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ


Καλημέρα παιδιά!Σήμερα θα μάθουμε να προσθέτουμε δεκαδικούς αριθμούς. Το βίντεο που ακολουθεί στον πιο κάτω σύνδεσμο σας εξηγεί με λεπτομέρεια πώς να κάνετε την πρόσθεση. Προσέξτε ιδιαίτερα να γράφετε την υποδιαστολή κάτω από την υποδιαστολή και να μην την ξεχνάτε κατά το άθροισμα. Εργαστείτε στις σελίδες που λέει το βίντεο μόνο στην πρόσθεση σήμερα! 

Κάντε κλικ εδώ!


ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Καλημέρα παιδιά της Ομάδας Α'! Σήμερα, θα προχωρήσουμε στο κείμενο της Ενότητας 16, με τίτλο "Ταξιδιωτικές εντυπώσεις", στις σελ. 83-84 του Βιβλίου Ελληνικών μας. Έχοντας μπροστά σας το βιβλίο στη σωστή σελίδα, ετοιμαστείτε να δουλέψετε ακολουθώντας τις πιο κάτω οδηγίες!

1. Αρχικά, διαβάστε τον τίτλο και παρατηρήστε την εικόνα του κειμένου, προσπαθώντας να μαντέψετε προφορικά το περιεχόμενό του:
  • Για ποιο θέμα άραγε μιλάει το κείμενο;

2. Διαβάστε το κείμενο πολύ προσεκτικά. Είχατε δίκιο στην πρόβλεψή σας; Συνέβη τελικά αυτό που προβλέψατε; (προφορικά)

3. Αριθμήστε τις παραγράφους προσεχτικά (όλες είναι 5) κι έπειτα κυκλώστε τον συγγραφέα.

4.  Εντοπίστε και υπογραμμίστε στο κείμενο λέξεις που δεν καταλαβαίνετε και βρείτε τη σημασία των άγνωστων λέξεων στο πιο κάτω διαδικτυακό λεξικό:    http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/index.html  

5. Στο σημείο αυτό, ήδη έχετε κατανοήσει σε μεγάλο βαθμό το περιεχόμενο του κειμένου. Ότι, δηλαδή, πρόκειται για μερικές εντυπώσεις που έγραψε στο ημερολόγιό του ένας ταξιδιώτης, κατά την περιήγησή του στην Αττική και στις Κυκλάδες. Μέσα από τις περιγραφές του, οι εικόνες, οι μυρωδιές κι οι ήχοι του ελληνικού τοπίου παρουσιάζονται ολοζώντανα στον αναγνώστη.

6. Είστε έτοιμοι, λοιπόν, να προχωρήσετε στη 2η ανάγνωσή του και:
  • Να λύσετε την Άσκ. 1, στη σελ. 84, του Βιβλίου Ελληνικών.
  • Να λύσετε τις Ασκ. 4 και 5, στη σελ. 85, του Βιβλίου Ελληνικών.

    7. Για περαιτέρω εξάσκηση, να κάνετε πολύ καλή ανάγνωση του κειμένου. Όταν είστε έτοιμοι, ηχογραφήστε την και στείλτε τη σε μας να σας ακούσουμε.

      ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ, ΠΑΙΔΙΑ!

    Πέμπτη 11 Ιουνίου 2020

    ΕΛΛΗΝΙΚΑ


    Καλημέρα παιδιά της Ομάδας Β'! Ευχόμαστε να ξεκουραστήκατε χθες και να είστε έτοιμοι για το σημερινό μας μάθημα. Αφού πλησιάζει το καλοκαίρι, ας "ταξιδέψουμε" μπαίνοντας στην Ενότητα 16-"Ταξίδια στην Ελλάδα", του Βιβλίου Ελληνικών μας, γ' τεύχος. Σήμερα θα δουλέψουμε το κείμενο "Το παραδεισένιο Πήλιο", στις σελ. 74-75. 

    Στόχοι το μαθήματός μας είναι:
    • Να θυμηθούμε τις παρομοιώσεις, τα επίθετα και τις μετοχές
    • Να ξεχωρίζουμε τα επίθετα από τις μετοχές
    1. Για αρχή παρακολουθήστε το πιο κάτω βίντεο και πηγαίνετε μια βόλτα με το μικρό τρένο του Πηλίου, τον "Μουτζούρη", από τον Βόλο στις Μηλιές του Πηλίου:


    2. Ανοίξτε το Βιβλίο Ελληνικών (γ' τεύχος) στις σελ. 74-75 και διαβάστε με προσοχή το κείμενό μας, το οποίο μας περιγράφει το Πήλιο, το πανέμορφο βουνό του νομού Μαγνησίας και το πώς να απολαύσουμε το ταξίδι μας σε αυτό. 

    3. Αριθμήστε τις παραγράφους προσεχτικά (όλες είναι 5) κι έπειτα κυκλώστε τον συγγραφέα.

    4. Τι είδος κειμένου είναι αυτό που μόλις διαβάσατε; Σημειώστε το με μολύβι κάτω από τον τίτλο.

    5. Θυμηθείτε τι είναι οι παρομοιώσεις, παρακολουθώντας το πιο κάτω βίντεο κι έπειτα λύστε την  παρακάτω άσκηση και στείλτε την στις δασκάλες σας για διόρθωση:
    • Άσκ. 2, σελ. 76, Βιβλίο Ελληνικών 


    6. Ακολούθως, θυμηθείτε τι είναι τα επίθετα, παρακολουθώντας το πιο κάτω βίντεο και λύστε τις παρακάτω ασκήσεις και στείλτε τις στις δασκάλες σας για διόρθωση:
    • Ασκ. 3 και 4, σελ. 76-77, Βιβλίο Ελληνικών 


    7. Αφού τώρα πλέον γνωρίζετε πολύ καλά τι είναι τα επίθετα, καθώς και οι μετοχές που διδαχθήκατε την Τρίτη, λύστε την παρακάτω άσκηση και στείλτε μας τη για διόρθωση:
    • Άσκ. 2, σελ. 63, Τετράδιο Εργασιών
    8. Για περαιτέρω εξάσκηση, να κάνετε πολύ καλή ανάγνωση του κειμένου. Όταν είστε έτοιμοι, ηχογραφήστε την και στείλτε τη σε μας να σας ακούσουμε.

        ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ, ΠΑΙΔΙΑ!

        ***ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ: Από την ερχόμενη Δευτέρα, 15/6/20, θα έρχονται σχολείο τα παιδιά της Β' Ομάδας.


      ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

    ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ


    Καλημέρα παιδιά!
    Σήμερα θα συνεχίσουμε την στρογγυλοποίηση των δεκαδικών αριθμών για να εμπεδώσουμε καλύτερα. Θα εργαστούμε στις σελίδες 26, 27 και 52 του μέρους 4 των μαθηματικών.
    Παρακολουθήστε προσεκτικά το μάθημα που ακολουθεί κάνοντας κλικ στον πιο κάτω σύνδεσμο! 


    Στους πιο κάτω συνδέσμους  θα βρείτε επίσης, παιχνίδια διαίρεσης και πολλαπλασιασμού. Κάντε πολύ καλή εξάσκηση! 



    Τρίτη 9 Ιουνίου 2020

    ΕΛΛΗΝΙΚΑ

    Καλημέρα παιδιά της Ομάδας Β'. Ευχόμαστε να είστε καλά και να διαβάζετε με πολλή όρεξη! Σήμερα θα ασχοληθούμε με ένα θέμα που μας ενδιαφέρει όλους και που έπρεπε να το χρησιμοποιήσουμε κατά την περίοδο της καραντίνας για τα μαθήματά μας, αλλά και τώρα. Το θέμα αυτό είναι το διαδίκτυο. Επίσης, σήμερα θα μάθουμε και τον τρίτο μελλοντικό χρόνο, που ονομάζεται συντελεσμένος μέλλοντας. Πάρτε τα βιβλία σας και ακολουθήστε τις πιο κάτω οδηγίες:

    1. Ανοίξτε το Βιβλίο Ελληνικών (γ' τεύχος) στις σελ. 60-61 και διαβάστε με προσοχή τα δύο κείμενα. Το πρώτο περιγράφει τι είναι το διαδίκτυο (ίντερνετ) και το δεύτερο δίνει μερικές επεξηγήσεις σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου. Ακόμη, ανοίξτε το Τετράδιο Εργασιών, στη σελ. 58 και διαβάστε τις ωφέλιμες πληροφορίες που δίνονται για τη χρήση του διαδικτύου.

    2. Λύστε τις πιο κάτω ασκήσεις και στείλτε τις στις δασκάλες σας για διόρθωση:
    • Άσκ. 1, σελ. 61, Βιβλίο Ελληνικών 
    • Άσκ. 4, σελ. 63, Βιβλίο Ελληνικών
    • Άσκ. σελ. 64, Βιβλίο Ελληνικών 

    3. Στη συνέχεια, παρακολουθήστε με προσοχή όποιο βίντεο θέλετε από τα δύο πιο κάτω, τα οποία μιλούν για τους τρεις μελλοντικούς χρόνους. Δώστε ιδιαίτερη έμφαση στον Συντελεσμένο Μέλλοντα, ο οποίος φανερώνει ότι κάτι θα είναι τελειωμένο σε μια ορισμένη στιγμή (πριν αρχίσει κάτι άλλο), καθώς και στην κλίση του Συντελεσμένου Μέλλοντα. Ο Συντελεσμένος Μέλλοντας σχηματίζεται με τη λεξούλα "θα" + τον παρακείμενο: π.χ. Θα έχω διαβάσει τα μαθήματά μου, πριν έρθει η μαμά στο σπίτι.

     
      

    4.  Λύστε τις πιο κάτω ασκήσεις για να εξασκηθείτε στον Συντελεσμένο Μέλλοντα και στείλτε τις στις δασκάλες σας για διόρθωση:
    • Άσκ. 2, σελ. 61-63, Βιβλίο Ελληνικών 
    • Άσκ. 2, σελ. 60, Τετράδιο Εργασιών


    ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ, ΠΑΙΔΙΑ!

    ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ


    Καλημέρα παιδιά!


    Στόχος του σημερινού μαθήματος είναι:
    • η στρογγυλοποίηση των δεκαδικών αριθμών. 

    Οι κανόνες στρογγυλοποίησης δεν διαφέρουν ιδιαίτερα από όσα γνωρίζουμε ήδη για την στρογγυλοποίηση των ακέραιων αριθμών. 

    Εργαστείτε στις σελίδες 24, 25, και στην 26 ασκήσεις 2 και 3. 




    Τώρα μπορείτε να απολαύσετε το πιο κάτω βίντεο! 





    Δευτέρα 8 Ιουνίου 2020

    ΕΛΛΗΝΙΚΑ

    Καλημέρα παιδιά της Ομάδας Β' και καλή βδομάδα να έχουμε! Σήμερα στο μάθημα των Ελληνικών μας θα συνεχίσουμε το μάθημα της Ενότητας 14 που ξεκινήσαμε μαζί την Παρασκευή, με τίτλο "Μια παράξενη παραγγελία", δουλεύοντας στα ακόλουθα δύο γραμματικά φαινόμενα:
    • Συμπλεκτικοί και αντιθετικοί σύνδεσμοι
    • Ενεργητικές και παθητικές μετοχές 
    1. Αφού παρακολουθήσετε το πιο κάτω βίντεο που εξηγεί τους συμπλεκτικούς και τους αντιθετικούς συνδέσμους και διαβάσετε στη σελ. 58 του Βιβλίου Ελληνικών γι' αυτούς, κάντε τις ακόλουθες ασκήσεις και στείλτέ μας τις για διόρθωση:


    • Την Άσκ. 4, σελ. 58, του Βιβλίου Ελληνικών.
    • Την Άσκ. 2, σελ. 56 και την Άσκ. 3, σελ. 60, του Τετραδίου Εργασιών.

    2. Τέλος, α
    φού παρακολουθήσετε το πιο κάτω βίντεο που εξηγεί τις ενεργητικές και τις παθητικές μετοχές και διαβάσετε στη σελ. 59 του Βιβλίου Ελληνικών γι' αυτές, κάντε τις ακόλουθες ασκήσεις και στείλτέ μας τις για διόρθωση:


    • Την Άσκ. 5, σελ. 58-59, του Βιβλίου Ελληνικών.
    • Την Άσκ. 4, σελ. 61, του Τετραδίου Εργασιών.

    ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΠΑΙΔΙΑ!

    Καλημέρα παιδιά!
    Σήμερα το μάθημά μας είναι κυρίως επαναληπτικό. Κάντε πολύ καλή επανάληψη στη σύγκριση και σειροθέτηση των δεκαδικών αριθμών και εργαστείτε στις σελίδες 50 και 51 του βιβλίου σας. Σε εμάς στείλτε σε φωτογραφία μόνο τις ασκήσεις που δεν δίνονται οι λύσεις τους στο βιντεάκι που ακολουθεί. 



    Αφού τελειώσετε την εργασία σας στο μέρος 4 των Μαθηματικών, καλό είναι να θυμηθούμε και την κάθετη διαίρεση στην οποία πρέπει να εξασκηθούμε αρκετά, για να είμαστε πανέτοιμοι για την Ε΄τάξη. Για το λόγο αυτό παρακολουθήστε το πιο κάτω βίντεο.  Στη συνέχεια, λύστε τις σελίδες 14, 19 και 39 του μέρους 5. Αυτές τις σελίδες θα τις έχετε, μέχρι το τέλος της εβδομάδας αυτής, επομένως κάνετε λίγα κάθε μέρα. 

    Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020

    Καλημέρα!
    Σήμερα παιδιά οι στόχοι μας είναι:

    • Να συνεχίσουμε να συγκρίνουμε δεκαδικούς αριθμούς.
    • Να μετατρέπουμε κλάσματα σε δεκαδικά κλάσματα και σε δεκαδικούς αριθμούς. 


    Θα εργαστούμε στο τετράδιο μαθηματικών (Δ΄1) και στο τετράδιο με το τετραγωνισμένο χαρτί (Δ΄2) και στο βιβλίο μας στη σελίδα 23. 


    Παρακολουθήστε πολύ προσεκτικά! 



    ΕΛΛΗΝΙΚΑ

    Καλημέρα παιδιά! Σήμερα, θα προχωρήσουμε σε καινούρια ενότητα στα Ελληνικά μας, στην Ενότητα 14 και θα ασχοληθούμε με το κείμενο "Μια παράξενη παραγγελία", στη σελ. 57 του Βιβλίου Ελληνικών μας. Έχοντας μπροστά σας το βιβλίο στη σωστή σελίδα, ετοιμαστείτε να δουλέψετε ακολουθώντας τις πιο κάτω οδηγίες!

    1. Αρχικά, διαβάστε τον τίτλο και παρατηρήστε την εικόνα του κειμένου, προσπαθώντας να μαντέψετε προφορικά το περιεχόμενό του:
    • Για ποιο θέμα άραγε μιλάει το κείμενο;

    2. Διαβάστε το κείμενο πολύ προσεκτικά. Είχατε δίκιο στην πρόβλεψή σας; Συνέβη τελικά αυτό που προβλέψατε; (προφορικά)

    3. Αριθμήστε τις παραγράφους προσεχτικά (όλες είναι 3) κι έπειτα κυκλώστε τον συγγραφέα.

    4. Τι είδος κειμένου είναι αυτό που μόλις διαβάσατε; Σημειώστε το με μολύβι κάτω από τον τίτλο.

    5.  Εντοπίστε και υπογραμμίστε στο κείμενο λέξεις που δεν καταλαβαίνετε και ζητήστε από έναν ενήλικα να σας εξηγήσει τη σημασία των λέξεων αυτών ή ψάξτε στο διαδίκτυο ή σε λεξικό για να βρείτε τη σημασία τους. 

    6. Ακολούθως, λύστε την Άσκ. 6, σελ. 59, στο Βιβλίο Ελληνικών.

    7. Στο σημείο αυτό, ήδη έχετε κατανοήσει σε μεγάλο βαθμό το περιεχόμενο του κειμένου. Ότι, δηλαδή, πρόκειται για ένα άρθρο από την εφημερίδα "Το Βήμα", το οποίο μας πληροφορεί για  μια πρωτότυπη τεχνολογική επινόηση που έρχεται από τη Φινλανδία. Είστε έτοιμοι, λοιπόν, να προχωρήσετε στη 2η ανάγνωσή του και:
    • Να πείτε προφορικά την περίληψη του κειμένου, με σκοπό να παρουσιάσετε εσείς την ιστορία που διαβάσατε, λες και ήσασταν κι εσείς οι ίδιοι στο αεροδρόμιο. Θα σας βοηθήσουν οι ερωτήσεις της Άσκ. 1, στη σελ. 57 του Βιβλίου Ελληνικών. Όσοι θέλετε, μπορείτε να την ηχογραφήσετε και να μας τη στείλετε να την ακούσουμε.
    • Να λύσετε την Άσκ. 2, στη σελ. 57, του Βιβλίου Ελληνικών.
    • Να λύσετε την Άσκ. 3, στη σελ. 57, του Τετραδίου Εργασιών.
    • Ορθογραφία
    • Το αναψυκτικό χρεώνεται στον λογαριασμό του κινητού σας. Εσείς χρεώνετε τον λογαριασμό του κινητού σας για κάθε κλήση ή μήνυμα.

      • Την αντιγράφω πολύ προσεκτικά, με ωραία γράμματα, 3 φορές στο τετράδιο: "Μαθαίνω την ορθογραφία μου".
      • Τετράδιο "Γραφής": Γράφω την ορθογραφία μου μία φορά, με τα πιο ωραία μου γράμματα.
      • Ζητώ από κάποιον μεγαλύτερο να μου την υπαγορεύσει. Τη γράφω στο τετράδιο της "Ορθογραφίας".
      • Τη στέλνω στη δασκάλα μου για να τη διορθώσει. Αν η δασκάλα μου εντοπίσει λάθη, αντιγράφω σωστά 3 φορές κάθε λάθος στο τετράδιό μου.
      • Για περαιτέρω εξάσκηση, να κάνετε πολύ καλή ανάγνωση του κειμένου. Όταν είστε έτοιμοι, ηχογραφήστε την και στείλτε τη σε μας να σας ακούσουμε.

      • ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ, ΠΑΙΔΙΑ!

        ***ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ: Από την ερχόμενη Τρίτη, 9/6/20, θα έρχονται σχολείο τα παιδιά της Α' Ομάδας (η Δευτέρα, 8/6/20, είναι αργία και δεν έχουμε σχολείο).


      ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

      Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020

      Καλημέρα παιδιά! 

      Είμαστε στην ενότητα 9, στο μέρος 4 των Μαθηματικών και συνεχίζουμε τα μαθήματά μας για τους μικτούς αριθμούς, τα καταχρηστικά κλάσματα και τους δεκαδικούς αριθμούς. Προτού προχωρήσεις στο βίντεο που ακολουθεί θέλω να πάρεις το τετράδιο Μαθηματικών σου (τα παιδιά της Δ΄1) και το τετράδιο Εργάζομαι από το σπίτι (τα παιδιά της Δ΄2) και να εργαστείς ως εξής: 

      Βάλε τίτλο: Μικτοί Αριθμοί


      Αντέγραψε με προσοχή τα πιο κάτω:


      Όλα για την τάξη μου: Γνήσια και καταχρηστικά κλάσματα και μεικτοί ...

      Βάλε τίτλο: Καταχρηστικά κλάσματα


      Αντέγραψε με προσοχή τα πιο κάτω. Κάνε και το σχέδιο που υπάρχει. 


      Ενότητα 3 - Ψηφιακή Τάξη


      Έναν μικτό αριθμό που έχει παρονομαστή 10 ή 100 ή 1000 μπορώ να τον γράψω και σαν δεκαδικό αριθμό. 

      Έτσι: 

      (γράψε τα πιο κάτω στο τετράδιό σου)

      Δεκαδικοί αριθμοί


      Φρόντισε να μάθεις πολύ καλά τι σημαίνουν οι όροι μικτός αριθμός, καταχρηστικό κλάσμα και δεκαδικός αριθμός. Είναι πολύ βασικό να κατανοήσεις πρώτα τα πιο πάνω προτού προχωρήσεις στο πιο κάτω βίντεο. Αφού κάνεις την αντιγραφή στο τετράδιο, άνοιξε το βιβλίο σου και εργάστου στις σελίδες 19, 20, 21. 
      Δώσε ιδιαίτερη σημασία και σ΄αυτά: 

      (Α)

      περί ... παιδείας - Σύγκριση και διάταξη φυσικών ή δεκαδικών αριθμών.


      (Β)

      περί ... παιδείας - Σύγκριση και διάταξη φυσικών ή δεκαδικών αριθμών.

      Παρακολούθησε με προσοχή!



      ΕΛΛΗΝΙΚΑ

      Καλημέρα παιδιά της ομάδας Α'! Ευχόμαστε να είστε καλά και να κάνατε τις χθεσινές σας εργασίες. Σήμερα θα προχωρήσουμε σε καινούριο κείμενο στα Ελληνικά, στην Ενότητα 13, με τίτλο  "Η 5η Βασική Αρχή των Δικαιωμάτων των Παιδιών". Το κείμενο αυτό βρίσκεται στο Βιβλίο Ελληνικών, γ' τεύχος, σελ. 43-46.

      1. Πατήστε στην πιο κάτω εικόνα για να οδηγηθείτε στην ιστοσελίδα "Nikoletta's Class". Ακολούθως, πατήστε στο 4ο αρχείο με τίτλο "Ενότητα 13: Δικαιώματα & Η 5η Βασική Αρχή - κάνε κλικ read only" για να λάβετε και να παρακολουθήσετε προσεχτικά την παρουσίαση. Φανταστείτε ότι είστε στην τάξη, κάνοντας ό,τι ακριβώς λέει.


      2. Αφού ολοκληρώσετε την πιο πάνω οδηγία, φωτογραφίστε και στείλτε μας για διόρθωση τα πιο κάτω, που έχετε ήδη κάνει:
      • Βρίσκω τη συγγραφέα του κειμένου και την κυκλώνω με χρώμα.
      • Τις  Ασκ. 3 και 4, σελ.41-42, στο Βιβλίο Ελληνικών.
      • Την Άσκ. 1, σελ.44 και τις Ασκ. 5 και 6, σελ. 46, στο Βιβλίο Ελληνικών.
      • Την Άσκ., σελ.47, στο Βιβλίο Ελληνικών.


      Για να λύσετε τις πιο κάτω ασκήσεις, καλό είναι να παρακολουθήσετε πρώτα το πιο κάτω βίντεο:



      • Τις Ασκ. 3 και 4, σελ.44-45, στο Βιβλίο Ελληνικών.
      • Την Άσκ.3, σελ.49, στο Τετράδιο Εργασιών.


      3. Για περαιτέρω εξάσκηση, να κάνετε πολύ καλή ανάγνωση του κειμένου. Όταν είστε έτοιμοι, ηχογραφήστε την και στείλτε τη σε μας να σας ακούσουμε.


        ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ, ΠΑΙΔΙΑ!

      Τρίτη 2 Ιουνίου 2020

      ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

      Σήμερα στα μαθηματικά παιδιά, θα έχετε να παρακολουθήσετε προσεχτικά το πιο κάτω βίντεο και να λύσετε με προσοχή τις σελίδες που σας λέει και να μας τις στείλετε για διόρθωση!


      Καλό και προσεκτικό διάβασμα! 

      ΕΛΛΗΝΙΚΑ

      Καλημέρα, παιδιά! Ευχόμαστε να είστε καλά και να ξυπνήσατε με όρεξη για να δουλέψετε στα σημερινά μας μαθήματα. Σήμερα στο μάθημα των Ελληνικών, θα συνεχίσουμε το κείμενο "Το σχολείο του κόσμου" και θα μάθουμε τις οριστικές αντωνυμίες, ενώ θα θυμηθούμε και τις ερωτηματικές αντωνυμίες.

      1. Αφού παρακολουθήσετε προσεχτικά το πιο κάτω βίντεο που μας εξηγεί τις οριστικές αντωνυμίες, να κάνετε τα ακόλουθα και να μας τα στείλετε για διόρθωση:


      • Άσκ. 5, σελ. 38, στο Βιβλίο Ελληνικών.
      • Άσκ. 2, σελ. 49, στο Τετράδιο Εργασιών.

      2. Τέλος, παρακολουθήστε προσεχτικά το πιο κάτω βίντεο για να θυμηθείτε τι είναι οι ερωτηματικές αντωνυμίες, λύστε την πιο κάτω άσκηση και στείλτε μας την για διόρθωση:


      • Άσκ. 5, σελ. 50, στο Τετράδιο Εργασιών.

      ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ, ΠΑΙΔΙΑ!!!

      Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020

      Καλημέρα παιδιά!, 
      Σήμερα στα μαθηματικά μας έχουμε τους εξής στόχους:


      • Να κατανοήσουμε την έννοια του καταχρηστικού κλάσματος,
      • Να γράφουμε να αναγνωρίζουμε και να αναπαριστούμε τους μικτούς αριθμούς,
      • Να μετατρέπουμε κλάσματα με παρονομαστή το 10 και το 100 σε δεκαδικούς αριθμούς και αντίστροφα. 


      Δείτε προσεκτικά το βίντεο και εργαστείτε στις σελίδες 13,14 και 15. Οι λύσεις υπάρχουν στο βίντεο. Θα πρέπει όμως να εργαστείτε μόνοι σας στις παύσεις και μετά να συνεχίζετε. 

      Καλό διάβασμα παιδιά!