Καλημέρα παιδιά!
Συνεχίζουμε σήμερα με τη διδασκαλία των στρατηγικών σύγκρισης κλασμάτων που ξεκινήσαμε χθες. Θα εργαστούμε στις σελίδες 45, 46, και 64 (μόνο η άσκηση 11). Αφού θυμηθείς τη στρατηγική 1 και 2 κάνε την άσκηση 3 α) και 3β) της σελίδας 45 και το Α και Β της άσκησης 5 στη σελίδα 46.
Στη συνέχεια μελέτησε τη στρατηγική 3 και λύσε την άσκηση 4 στη σελίδα 45.
Στρατηγική 3
Συγκριση κλασμάτων με βάση το μισό. Σκεφτόμαστε δηλαδή ποιο είναι το μισό του παρονομαστή που έχουμε μπροστά μας και μετά παρατηρούμε αν ο αριθμητής είναι μεγαλύτερος ή μικρότερος από το μισό.
Σύγκριση κλασμάτων με βάση το ολόκληρο. Μεγαλύτερο είναι το κλάσμα που χρειάζεται το μικρότερο κομμάτι για να ολοκληρωθεί. Στο σημείο 10.16΄΄ του βίντεο αναφέρεται ότι ετερώνυμα είναι τα κλάσματα με διαφορετικό αριθμητή, ενώ θα έπρεπε να γράφει παρονομαστή. Προσέξτε το σημείο αυτό για να μην μπερδευτείτε. Στη συνέχεια εργαστείτε στις σελίδες 46 και 64 (μόνο η άσκηση 11)
Στο βίντεο μας κάνει και μια εισαγωγή σε μια πέμπτη στρατηγική την οποία θα δούμε με λεπτομέρεια αύριο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου