ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ



Παιδιά καλήμερα!
Συνεχιζουμε τα μαθηματικά μας στην Ενότητα 7. 
Σήμερα θα εργαστούμε στις σελίδες 20,21,30, και 31. 
Παρακολουθήστε προσεκτικά το πιο κάτω βίντεο. 
Στόχος του σημερινού μαθήματος είναι:
  •  να καταλάβουμε τι σημαίνει ανάπτυγμα και 
  • να μπορούμε να αναγνωρίζουμε το ανάπτυγμα συγκεκριμένων στερεών. 

Παρακολουθήστε το βιντεο προσεκτικά όσες φορές θέλετε! Κάντε παύση στα σημεία που πρέπει  και εργαστείτε μόνοι σας. Θα περιμένουμε τις εργασίες σας. 


Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

Σώστε τη χελώνα Καρέτα Καρέτα!

Στον πιο κάτω σύνδεσμο παίξετε ένα διαδραστικό παιχνίδι με στόχο να σώσετε τις χελώνες Καρέτα Καρέτα:


https://prwtokoudouni.weebly.com/kareta.html

Παιχνίδι με τα οικοσυστήματα


Στον πιο κάτω σύνδεσμο παίξετε μεταφέροντας την κάθε εικόνα στο κουτάκι του οικοσυστήματος στο οποίο ανήκει!


https://prwtokoudouni.weebly.com/oikosistimata.html

Παιχνίδι με τα έντομα

Στον πιο κάτω σύνδεσμο παίξετε μεταφέροντας την κατάλληλη εικόνα εντόμου στο κουτάκι με το όνομά του:


https://prwtokoudouni.weebly.com/entoma.html

Διαδραστικό παιχνίδι για τον ηλεκτρισμό

Στον πιο κάτω σύνδεσμο παίξετε το παιχνίδι "Εκατομμυριούχος" απαντώντας ερωτήσεις για τον ηλεκτρισμό:

http://users.sch.gr/pkotsis/4/e-taxi/fysiki/games/electricity-timeless/index.html

Κάποιες από τις ερωτήσεις σας ρωτούν πράγματα που δεν μάθαμε στο μάθημα. Σε αυτές τις περιπτώσεις προσπαθήστε να μαντέψετε. Καλή επιτυχία! Για να δούμε ποιος θα τα καταφέρει να γίνει εκατομμυριούχος!...

Τα πάθη των φωνηέντων: Έκθλιψη-Αφαίρεση-Αποκοπή

Καλημέρα παιδιά! Σήμερα θα συνεχίσουμε με το γραμματικό φαινόμενο του μαθήματος "Η Ελιά". Στόχος μας, λοιπόν, είναι να χρησιμοποιούμε σωστά την απόστροφο και να αναγνωρίζουμε την έκθλιψη, την αφαίρεση και την αποκοπή.

1. Αρχικά, παρακολουθήστε πολύ προσεχτικά, όσες φορές θέλετε, τα βίντεο που ακολουθούν και διαβάστε στο Βιβλίο Ελληνικών, σελ. 29, τα δύο μπεζ κουτιά.



2. Στη συνέχεια, με ωραία γράμματα, λύστε τις πιο κάτω ασκήσεις:
  • Βιβλίο Ελληνικών, σελ. 29-30, Άσκ. 3
  • Τετράδιο Εργασιών, σελ. 68, Άσκ. 3
  • Τετράδιο Εργασιών, σελ. 76, Άσκ. 4
3. Ορθογραφία
Είμαι η ελιά η τιμημένη!
Μ' έχει ο Θεός ευλογημένη. 
Σου 'δωσα δώρο τους καρπούς μου
που τους κόβεις απ' το δέντρο μου.

  • Την αντιγράφω πολύ προσεκτικά, με ωραία γράμματα, 3 φορές στο τετράδιο: "Μαθαίνω την ορθογραφία μου".
  • Τετράδιο "Γραφής": Γράφω την ορθογραφία μου μία φορά, με τα πιο ωραία μου γράμματα.
  • Ζητώ από κάποιον μεγαλύτερο να μου την υπαγορεύσει. Τη γράφω στο τετράδιο της "Ορθογραφίας".
  • Τη στέλνω στη δασκάλα μου για να τη διορθώσει. Αν η δασκάλα μου εντοπίσει λάθη, αντιγράφω σωστά 3 φορές κάθε λάθος στο τετράδιό μου.
4. Ξαναδιαβάζω προσεχτικά το ποίημα στο Βιβλίο Ελληνικών, σελ. 28 και λύνω την Άσκ. 4, στη σελ. 30.

5. Τέλος, ακούμε και απολαμβάνουμε το ποίημά μας, μελοποιημένο σε τραγούδι, από παιδιά Δ' τάξης κάποιου σχολείου της Ελλάδας, που μας έχει αποστείλει μητέρα μαθήτριάς μας, την οποία ευχαριστούμε πολύ!


ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ!

Τρίτη 28 Απριλίου 2020

Σκέψεις από μια μαθήτριά μας!

Κάντε υπομονή, αγαπημένα μας παιδιά και πολύ σύντομα θα επανέλθουν όλα στους κανονικούς ρυθμούς! Πιο κάτω, ακολουθούν κάποιες ενδιαφέρουσες σκέψεις μιας μαθήτριας Δ' τάξης του σχολείου μας! 


Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

Ζωντανοί οργανισμοί - Φυτά

Στον πιο κάτω σύνδεσμο υπάρχει υλικό για την ενότητα "Ζωντανοί οργανισμοί - Φυτά" που διδαχθήκαμε στην τάξη:

http://archeia.moec.gov.cy/sd/629/fe_zontanoi_organismoi_fyta_ddim.zip


Κατεβάστε το αρχείο zip, κάνετε εξαγωγή του αρχείου και ακολουθήστε τις οδηγίες.

Μουσική με beat boxing

Χριστός Ανέστη παιδιά! Και κάθε καλό σε σας και στις οικογένειές σας!

Στον πιο κάτω σύνδεσμο υπάρχουν κάποιες οδηγίες για να δημιουργήσετε μουσική με διασκεδαστικό τρόπο:

http://archeia.moec.gov.cy/sd/627/mous_yliko1_ddim.zip


Κατεβάστε το αρχείο zip, κάνετε εξαγωγή του αρχείου και ακολουθήστε τις οδηγίες.


Αντιγράφω εδώ τις οδηγίες χωρίς τις εικόνες:


1. Ακολούθησε τον σύνδεσμο: https://www.incredibox.com/

2. «Πάτησε» στο σημείο «TRY WEB VERSION».

3. «Πάτησε» μια από τις μουσικές επιλογές και μετά «PLAY».

4. «Τράβηξε» μια από τις μουσικές επιλογές που υπάρχουν στο κάτω μέρος, προς έναν από τους μουσικούς για να τον «ενεργοποιήσεις». Κάνε όσες άλλες επιλογές θέλεις μέχρι να δημιουργήσεις τη μουσική που θέλεις!

Κυριακή 26 Απριλίου 2020

Επεξεργασία κειμένου: "Η Ελιά"

Σήμερα, παιδιά, εκτός από Μαθηματικά, θα ασχοληθούμε με το κείμενο "Η Ελιά", στη σελ. 28 του Βιβλίου Ελληνικών μας. Έχοντας μπροστά σας το βιβλίο στη σωστή σελίδα, το Τετράδιο Ελληνικών (Δ'1) και το Τετράδιο 'Δουλεύουμε από το σπίτι" (Δ'2), ετοιμαστείτε να δουλέψετε ακολουθώντας τις πιο κάτω οδηγίες!

1. Αρχικά, διαβάστε τον τίτλο και παρατηρήστε την εικόνα του κειμένου, προσπαθώντας να μαντέψετε προφορικά το περιεχόμενο τού:
  • Για ποιο θέμα άραγε μιλάει το κείμενο;
  • Έχετε ξαναδεί στην πραγματικότητα παρόμοια εικόνα;
  • Παρουσιάζεται κάτι χρήσιμο για τη ζωή μας;
  • Ποια οφέλη (καλά) γνωρίζετε ότι μας προσφέρει;
2. Γράψτε στο τετράδιό σας την πρόβλεψή σας για το σημερινό κείμενο, σε 2-3 γραμμές, αφού πρώτα βάλετε ημερομηνία στο περιθώριο και τίτλο
Ενότητα 7
Μάθημα 1: "Η Ελιά"
  
Στη συνέχεια, γράψτε στο κέντρο της υπόλοιπης άδειας σελίδας: Η Ελιά, κυκλώστε το με χρώμα και ζωγραφίστε βέλη να ξεκινούν από τη φράση "Η Ελιά". Εκεί που τελειώνει κάθε βέλος, θα πρέπει να γράψετε κάτι που σας έρχεται στο μυαλό, σχετικό με την ελιά, κάνοντας έτσι μιαν ιδεοθύελλα. 

3. Διαβάστε το κείμενο πολύ προσεκτικά. Είχατε δίκιο στην πρόβλεψή σας; Συνέβη τελικά αυτό που προβλέψατε; (προφορικά)

4. Τι είδος κειμένου είναι αυτό που μόλις διαβάσατε; Πώς λέγονται οι παράγραφοί του; Πώς λέγονται οι γραμμές του;

5. Για όσους τυχόν ξέχασαν, υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για ένα ποίημα. Το ποίημα δεν έχει παραγράφους, αλλά στροφές. Και οι γραμμές του λέγονται στίχοι. Βάλτε αριθμούς στις στροφές του ποιήματος (όλες οι στροφές είναι 4). 

6. Εντοπίστε και υπογραμμίστε στο ποίημα λέξεις που δεν καταλαβαίνετε και ζητήστε από έναν ενήλικα να σας εξηγήσει τη σημασία των λέξεων αυτών ή ψάξτε στο διαδίκτυο ή σε λεξικό για να βρείτε τη σημασία τους. 

7. Στο σημείο αυτό, ήδη έχετε κατανοήσει σε μεγάλο βαθμό το περιεχόμενο του ποιήματος. Ότι, δηλαδή, κυριαρχεί σε ολόκληρο το ποίημα η προσωποποίηση της ελιάς, η οποία μας παρουσιάζεται και μας λέει την ιστορία της. Είστε έτοιμοι, λοιπόν, να προχωρήσετε στη 2η ανάγνωσή του και:
  • Να λύσετε την Άσκ. 1, στη σελ. 29 του Βιβλίου Ελληνικών.
  • Να απαντήσετε ολοκληρωμένα στο τετράδιο την Άσκ. 2, στη σελ 29 του Βιβλίου Ελληνικών, αφού πρώτα γράψετε την ερώτηση όπως είναι στο βιβλίο.
8. Για περαιτέρω εξάσκηση, θα έχετε να κάνετε πολύ καλή ανάγνωση του ποιήματος. Όταν είστε έτοιμοι, ζητήστε από κάποιον ενήλικα να σας ακούσει να το διαβάζετε.


Αγωγή Ζωής- Η Οικογένεια




15 Μαΐου Ημέρα οικογένειας

Αγαπημένα μας παιδιά,
Όλες αυτές τις μέρες που είμαστε υποχρεωτικά κλεισμένοι στο σπίτι είχαμε την ευκαιρία να περάσουμε περισσότερο χρόνο με αγαπημένα μας άτομα. Από την άλλη, πολλοί από σας σίγουρα πεθυμήσατε τον παππού και τη γιαγιά και ίσως συνειδητοποιήσατε τώρα, πόσο σημαντική ήταν η παρουσία τους πριν από  τον κορωνοίο και εκτιμήσατε περισσότερο την ανιδιοτελή τους προσφορά.  Το παρακάτω βιντεάκι μας μιλά για την αξία της οικογένειας. Μπορείτε να το παρακολουθήσετε μόνοι σας ή με τον έναν ή και τους δύο γονείς σας... 
Μπορείτε επίσης να ακολουθήσετε τον σύνδεσμο που ακολουθεί και να ανοίξετε ένα βιβλιαράκι με υπέροχες ιδέες  για να εκφράσετε τα συναισθήματά σας. 
Ξεχωρίζουμε την ιδέα να ζωγραφίσετε ένα μπλουζάκι με την οικογένειά σας και να το φορέσετε στις 15 Μαΐου που είναι η Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας. 



Παιδιά καλημέρα και καλή εβδομάδα! 
Είστε έτοιμοι να συνεχίσουμε με τα μαθηματικά μας;
Θα χρειαστείτε το βιβλίο Μαθηματικών σας. Θα εργαστούμε στις σελίδες 13, 14 και 15. Πάρτε μολύβι, σβηστήρι και πάμε με χαμόγελο να δουλέψουμε! Κάντε κλικ στο πιο κάτω βίντεο. Είναι σημαντικό να κάνετε παύση στα σημεία που σας λέει το βίντεο και να εργάζεστε από μόνοι σας πριν προχωρήσετε. 
Στόχοι του σημερινού μαθήματος είναι:
1) να αναγνωρίζουμε και να ονομάζουμε τα γεωμετρικά στερεά,
2) να εντοπίζουμε τις ακμές, τις έδρες και τις κορυφές των στερεών. 
Θα περιμένουμε με χαρά τις εργασίες σας!
Για περισσότερη εξάσκηση πατήστε τον σύνδεσμο που ακολουθεί:
https://www.youtube.com/redirect?event=video_description&q=https%3A%2F%2Fwww.nctm.org%2FClassroom-Resources%2FIlluminations%2FInteractives%2FGeometric-Solids%2F&redir_token=HlDaKorgzWE2QAbk0fJ34y2v6UV8MTU4ODAxMzEzMEAxNTg3OTI2NzMw&v=NMndLe6U0To

ΙΣΤΟΡΙΑ Δ' Δημοτικού - Κεφ. 18: Η ναυμαχία της Σαλαμίνας


Παρακαλώ όπως δείτε το παραπάνω  βιντεομάθημα και να προσπαθήσετε να λύσετε την παρακάτω ακροστιχίδα.


Τέλος, δίνουμε τη λύση του σταυρόλεξου που είχατε για το προηγούμενο μάθημα Ιστορίας

Σάββατο 25 Απριλίου 2020

Δημιουργικές εργασίες: Αποστολή της Μεγάλης Εβδομάδας!!!!

Χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά, παιδιά των τάξεών μας έφτιαξαν σχέδια για να πουν "ευχαριστώ" σε όλους αυτούς που βοηθούν αυτές τις δύσκολες στιγμές της επιδημίας του κορωνοϊού: γιατρούς, νοσηλευτές, αστυνομικούς, υπαλλήλους σε υπεραγορές κ.ά. 
Μπράβο παιδιά για τη σπουδαία σας δουλειά! 
Συνεχίστε να δουλεύετε με τον ίδιο ζήλο! 
Σας αγαπάμε κι ευχόμαστε σύντομα να βρεθούμε από κοντά!







 

Πέμπτη 23 Απριλίου 2020

Μαθηματικά, γεωμετρικα στερεά

Γεωμετρικά στερεά! 
Παιδιά,
Παρακολουθήστε με προσοχή το πιο κάτω βιντεο. Θα σας βοηθήσει να καταλάβετε τη διαφορά ανάμεσα στην πυραμίδα και το πρίσμα.
Ακολουθήστε τις οδηγίες και γράψτε στο τετράδιό σας τις διαφορές τους, όπως σας καθοδηγεί το βίντεο. Ελέγξετε τις απαντήσεις σας από τις λύσεις που δίνονται στο βίντεο. Στη συνέχεια εργαστείτε στις σελίδες 27 και 28 του βιβλίου σας. 
Θα περιμένουμε τις απαντήσεις σας!
Δημιουργική εργασία!
 Μπορείτε επίσης, να φτιάξετε τα δικά σας γεωμετρικά στερεά αν έχετε τα κατάλληλα υλικά και να τα μοιταστείτε μαζί μας! Θα περιμένουμε με αγωνία τις δουλειές σας! Ο τρόπος φαίνεται στο βίντεο που ακολουθεί. 


Τετάρτη 22 Απριλίου 2020

Κλίση Ρημάτων Παθητικής Φωνής

Καλημέρα σας παιδιά και Χριστός Ανέστη! Αφού περάσαμε ωραία το Πάσχα μας, είμαστε έτοιμοι να συνεχίσουμε τη δουλειά, μαθαίνοντας όλο και περισσότερα πράγματα!

Σήμερα θα μελετήσουμε και θα θυμηθούμε την κλίση των ρημάτων Παθητικής Φωνής, στον Ενεστώτα (τώρα), στον Παρατατικό (χθες συνέχεια) και στον Εξακολουθητικό Μέλλοντα (αύριο συνέχεια). Υπενθυμίζεται ότι στην Παθητική Φωνή, τα ρήματα φανερώνουν ότι κάποιος παθαίνει κάτι, π.χ. κάθομαι, χτενίζομαι, κουράζομαι.

1. Παρακολουθήστε το πιο κάτω βίντεο που εξηγεί την Παθητική Φωνή και αφορά τον Ενεστώτα, τον Παρατατικό και τον Αόριστο. Δεν αναφέρει τον Εξακολουθητικό Μέλλοντα, ο οποίος κλίνεται όπως ακριβώς τον Ενεστώτα, με τη μόνη διαφορά ότι χρησιμοποιούμε τη λεξούλα "θα". Π.χ. κάθομαι (ενεστώτας) - θα κάθομαι (εξακολουθητικός μέλλοντας).


2. Στη συνέχεια λύστε με τα πιο ωραία σας γράμματα τις ακόλουθες ασκήσεις:
  • Βιβλίο Ελληνικών, σελ. 17, Άσκ. 3
  • Βιβλίο Ελληνικών, σελ. 18, Άσκ. 4
  • Τετράδιο Εργασιών, σελ. 61, Ασκ. 2 και 3
  • Τετράδιο Εργασιών, σελ. 66, Άσκ. 4
3. Ακολούθως, παρακολουθήστε το πιο κάτω βίντεο που θα σας βοηθήσει να ξεχωρίζετε πότε κάποιο ρήμα γράφεται με την κατάληξη -ται και πότε με -τε. Συγκεκριμένα, όταν βρίσκεται σε γ' πρόσωπο ενικού (δηλαδή στο "αυτός", "αυτή", "αυτό") γράφεται με -ται, ενώ όταν βρίσκεται σε β' πρόσωπο πληθυντικού (δηλαδή στο "εσείς") γράφεται με -τε. 
Π.χ. Το παιχνίδι παίζεται με μπάλα. Εσείς παίζετε κρυφτό. 
Πατήστε στον σύνδεσμο για να παρακολουθήσετε το βίντεο: 

4. Τέλος, για να εξασκηθείτε στον πιο πάνω ορθογραφικό κανόνα, λύστε στο Τετράδιο Εργασιών, σελ. 61, την Άσκ. 4.

ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ, ΠΑΙΔΙΑ!!!

Παρασκευή 17 Απριλίου 2020

Τα πασχαλινά μας αβγά και οι κατασκευές μας!

Αν και είμαστε κλεισμένοι στο σπίτι, αυτό δε μας εμποδίζει από το να τηρούμε τα έθιμά μας και να φτιάχνουμε πασχαλινές κατασκευές! Κάποια παιδιά της Δ' τάξης, δημιούργησαν και πάλι και μας έστειλαν φωτογραφία με τα πασχαλινά τους αβγά και τις κατασκευές τους! Ευχαριστούμε πολύ και σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα, πάντα με υγεία!



























Πέμπτη 16 Απριλίου 2020

Πασχαλινές Κατασκευές

Αγαπημένα μας παιδιά,Μεγάλη Πέμπτη σήμερα και σας ευχόμαστε ολόψυχα Καλό Πάσχα με την οικογένειά σας και Καλή Ανάσταση! Σας αφήνουμε να απολαύσετε δημιουργικά τον χρόνο σας με τις πιο κάτω κατασκευές!

Τετάρτη 15 Απριλίου 2020

Μεγάλη Πέμπτη: Βάψιμο πασχαλινών αβγών


Καλημέρα παιδιά! Σήμερα είναι Μεγάλη Πέμπτη και στην Εκκλησία διαβάζονται τα δώδεκα Ευαγγέλια, που περιγράφουν τα γεγονότα από τη σύλληψη έως και την ταφή του Χριστού. Οι νοικοκυρές αυτή την ημέρα την αφιερώνουν στο βάψιμο των κόκκινων αβγών. Το αβγό συμβόλιζε την αναγέννηση της ζωής και το κόκκινο χρώμα το αίμα του Χριστού!

Επίσης, σε πολλά μέρη αυτή τη μέρα ζυμώνουν τα λαμπριάτικα κουλούρια, τις γλυσταρκές, τις αυκοτές και τις φλαούνες. Βάφουν τα αβγά με μπογιές ή με τις κίτρινες μαργαρίτες ή με ρίζες ενός φυτού που λέγεται ριζάρι ή ακόμη και με κρεμμυδόφλουδες. Τη μέρα αυτή τη λέμε Κόκκινη Πέμπτη!

Αν θέλετε κι εσείς να περάσετε όμορφα τη μέρα σας, προσπαθήστε να βάψετε τα αβγά με φύλλα κρεμμυδιού και να τα διακοσμήσετε με μαργαρίτες, παρακολουθώντας το πιο κάτω βίντεο. Όσοι θέλετε, μπορείτε να μας στείλετε φωτογραφία των πασχαλινών σας αβγών για να την αναρτήσουμε στο ιστολόγιό μας!


Τρίτη 14 Απριλίου 2020

ΙΣΤΟΡΙΑ - Κεφάλαιο 17


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 17 Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ



Αφού ακούσετε και ξαναθυμηθούμε το μάθημα για την μάχη των Θερμοπυλών, δοκιμάστε να κάνουμε το παρακάτω σταυρόλεξο


Παρακάτω παραθέτουμε τη λύση της άσκησης που είχαμε στο προηγούμενο μάθημα


Δευτέρα 13 Απριλίου 2020

Τομ & Τζέρι το ΠΑΣΧΑ!

Παιδιά, καλημέρα σας! Αυτή είναι η τελευταία μας γραπτή εργασία για τη Μεγάλη Εβδομάδα, μιας και θα ακολουθήσουν μόνο βιντεάκια και δημιουργικές εργασίες για το Πάσχα, τις επόμενες μέρες. Πατήστε, λοιπόν, στην ακόλουθη εικόνα, για να μεταφερθείτε στο σχετικό φύλλο εργασίας:
1. Πατώντας στον σχετικό σύνδεσμο, θα παρακολουθήσετε το βίντεο "Τομ & Τζέρι το ΠΑΣΧΑ". 
2. Ακολούθως, θα πρέπει να απαντήσετε τις ερωτήσεις Α, Β και μιαν από τις Γ, Δ, Ε, όποια θέλετε, στο τετράδιο Ελληνικών (τα παιδιά της Δ'1) και στο τετράδιο "Δουλεύουμε από το σπίτι" (τα παιδιά της Δ'2).
Μην ξεχάσετε την ημερομηνία στο περιθώριο και τον τίτλο "Τομ και Τζέρι το Πάσχα".

Να θυμάστε:  
-Περιποιημένα γράμματα και πάνω στη γραμμή
-Κεφαλαίο στην αρχή της πρότασης και τελεία στο τέλος της
-Σωστή ορθογραφία και τόνοι

(Πηγή: reoulita.com)

Δημιουργικές εργασίες: Αποστολή της Μεγάλης Εβδομάδας!!!!

Αποστολή της Μεγάλης Εβδομάδας:

Μετά τις εξαιρετικές σας εργασίες, τις αφίσες και τα πανό, αυτή την εβδομάδα σας αναθέτουμε μια καινούρια αποστολή! Χρησιμοποιήστε ό,τι υλικά θέλετε και φτιάξτε ένα σχέδιο για να πείτε "ευχαριστώ" σε όλους αυτούς που βοηθούν αυτές τις δύσκολες στιγμές της επιδημίας του κορωνοϊού: γιατρούς, νοσηλευτές, αστυνομικούς, υπαλλήλους σε υπεραγορές κ.ά. Οπωσδήποτε, συνδυάστε το "ευχαριστώ" σας με μιαν "ωραία ευχή" εν όψει της γιορτής του Πάσχα. Περιμένουμε με αγωνία τα σχέδιά σας μέχρι την Πέμπτη, 16/4/2020, για να τα αναρτήσουμε στο μπλοκ μας!

Πάρτε ιδέες παρακολουθώντας το βίντεο που ακολουθεί, αλλά και παρόμοια σχέδια που έφτιαξαν άλλα παιδιά:






Μαθηματικά

Λίγη δουλίτσα στα Μαθηματικά μας παιδιά!
Διαβάστε προσεκτικά τη σελίδα 9, στο Μέρος 3 των Μαθηματικών σας.
Παρατηρήστε προσεκτικά και τον πιο κάτω πίνακα:
https://prwtokoudouni.weebly.com/uploads/2/1/5/3/21535154/πυραμιδες.pdf
Δείτε κι αυτά:
https://prwtokoudouni.weebly.com/uploads/2/1/5/3/21535154/στερεά_με_πληροφορίες.pdfhttps://prwtokoudouni.weebly.com/uploads/2/1/5/3/21535154/στερεα_πινακιδα.pdf

Εργασία:

  1. Συμπληρώστε τη σελίδα 10 του βιβλίου σας. (Μέρος 3, Ενότητα 7)
  2. Για περισσότερη εξάσκηση συμπληρώστε το πιο κάτω φυλλάδιο. Όσα παιδιά δεν έχουν εκτυπωτή μπορείτε απλώς να γράψετε τις απαντήσεις στο τετράδιό σας. https://prwtokoudouni.weebly.com/uploads/2/1/5/3/21535154/αναγνωρίζω_τα_στερεά.pdf

Μεγάλη Δευτέρα

Παιδιά σας χαιρετάμε και σας ευχόμαστε Καλή Μεγάλη Εβδομάδα, με υγεία και οικογενειακή ευτυχία.
Σας προτείνουμε σήμερα να δείτε τις πιο κάτω ιστορίες σε βίντεο.
Η ιστορία του Ιωσήφ 

                                                     Η παραβολή των ταλάντων
  Αφού παρακολουθήσετε προσεκτικά κάντε την εξής δραστηριότητα:

  • Φτιάξτε χάρτινα νομίσματα και κόψτε τα.
  • Γράψετε πάνω τα ταλέντα σας π.χ χορεύω, τραγουδώ κτλ
  • Βάλτε τα σε ένα βαζάκι. 
  • Να θυμάστε οτι τα ταλέντα σας πρέπει να τα εξασκείτε και να τα μοιράζεστε με τους άλλους συχνά. 
  • Κάθε τόσο τραβάτε από το βαζάκι ένα νόμισμα και δείξτε στην οικογένειά σας το ταλέντο σας, τραγουδήστε, πείτε μια ιστορία, χορέψτε... 

Σάββατο 11 Απριλίου 2020

Τα Λαζαράκια μας!

Κάποιες μαθήτριες της Δ' τάξης, τηρώντας το έθιμο, δοκίμασαν το πρωινό του Σαββάτου τη συνταγή για τα Λαζαράκια στην κουζίνα τους! Τα φωτογράφισαν και μας τα έστειλαν. Τα πήγαν περίφημα! Φαίνονται πεντανόστιμα! 




Πέμπτη 9 Απριλίου 2020

Πανό - "Μένουμε σπίτι"


Τα παιδιά της Δ' τάξης έκαναν καταπληκτική δουλειά, για ακόμη μια φορά! Με νερομπογιές, πινέλα, διάφορα άλλα υλικά και φυσικά με μπόλικη φαντασία, έφτιαξαν πανό για να ενθαρρύνουν όλους να μείνουν στο σπίτι τους. "Μένουμε στο σπίτι", για να σταματήσουμε την αλυσίδα μετάδοσης του ιού! Μάλιστα κάποιοι κρέμασαν τις δημιουργίες τους στο μπαλκόνι, στο παράθυρο ή σε τοίχο! Ένα μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδιά!!!